Fredags mys, eller inte....

Denna fredag har inte var en mysigt fredag direkt. Heldag i skolan från 8-17 med demenskursen som innebar basgrupp, föreläsning och seminarie, sedan hem och räkna igenom matte tentan och nu går mitt huvud åt. Får nog släppa plugget för idag och ta nya tag imorgon.
Nu ska jag snart möta upp Hanna på stan, köpa med lite kvällsmat och sedan ska vi bege oss hem till Fia och planera vårt boende inför Göteborgs helgen.
Gissa vad vi ska göra då??? Vi ska se roxette igen ;) Wieeeee, i halmstad var de grymma förra året så jag hoppas att dom är minst lika bra iår om inte bättre. Kommer att bli en kanon helg.
Håller på att kollar på skor till jobbet i sommar. Vill inte ha tråkiga tofflor utan fina mjuka clogs / träskor inneskor. Så jag måste ta mig en sväng på stan och se vilka som jag ska önska mig i födelsedagspresent när jag fyller.
Vet iaf att jag vill ha ett par röda men har inte bestämt om jag ska ha med öppen tå eller stängd.
Öppen tå är snyggast med stängd tå är mer praktiskt. ;)
Finns så många olika modeller men ett par ska jag nog lyckas införskaffa mig ;)
Nu blir det några tal till och sen tar jag fredags kväll!
Trevlig Valborgs helg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback