Full fart hela torsdagen.....

Började dagen med att åka till demensboendet och ha en halv praktik dag, så nu är man klar med det och har fått sig lite kött på benen inför handlingsplanen som ska skrivas.
Därefter var det bara att köra hem till tvättiden som redan hade börjat, slänga in två maskiner med tvätt som välbehövligt behövde lukta sköljmedel igen ( hade typ bara ett par strumpor och trosor kvar i lådan). Upp och laga mat, eller rättare sagt värma det som blev kvar från igår och sedan sätta sig med läkemedelberäkningen och räkna fem häften.
När detta sedan var klart gjorde jag lite snabbt klart basgruppen inför imorgon och en powerpoint till seminariet.
Sedan la jag mig på min hemma gjorda "balkong" i rummet och sov-sola en timma innan det var dags att springa ner till stan och gå på afro med Jenna.
Nu är jag äntligen hemma och MÅSTE hoppa in i duschen men fastna i soffan, helt utslagen.
För ett tag sedan när jag var hemma en sväng i Fimpen så hade Sanna D så fina små söta virkade bakverk, så nu har jag skaffat mig ett eget litet konditori här hemma ;) Kak fatet är tillfälligt tills jag hittar drömkak fatet :)
Nu blir det lite frukt och kesella, är enormt sötsugen men vi kör på det nyttiga godiset ett tag till, sen duschen ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

så du köpte bakverken tillslut:) sööta!!

2011-04-28 @ 21:51:32
URL: http://sannadalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback