GI bröd

Gårdagens kväll bestod av att ge sig på ett tappert försök till att baka GI bröd. Har vart jätteduktig nu i en månad utan bröd, pasta, ris potatis (de stora kolhydrats källorna) men saknar mackor med gott pålägg något så fruktansvärt mycket. Så nu skulle jag baka ett bröd utan mjöl ;)
Brödet innehöll ägg, pheladelphia ost, fiberhusk och salt, men tyvärr så tyckte jag bara att det smakade ägg om allting och det gick inte alls att jämföra med en god limpa. Inte för att mina förväntningar var så höga men jag trodde att det skulle bli lite mera mack-känsla över det hela än vad det blev.

Här är resultatet iaf, men jag rekommenderar det inte. Fy.
Annars har dagen bestått av En halvdag praktik på ett demens boende, läkemedelsplugg, klännings letande, spinning pass och kvällsmat med Alexandra & Alina. En bra effektiv dag.
Nu blir det dessvärre sängen och i morgon väntar en dag i Linköping med C-uppsatsande med Petra.
God natt ;)

Kommentarer
Postat av: Alina

Du glömde nämna bloggandet kväll eller? :)

2011-04-26 @ 23:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback