Grå onsdag!

Märks direkt när det är dåligt väder ute, för jag sover mycket hårdare och det är mörkare i mitt lilla slott och mycket svårare att gå upp när klockan ringer. Men efter regn kommer solsken och en grön miljö med massa fina blommor ;) Så det är okej att det får vara lite sämre väder en dag så att vi får finare natur, eller vad säger du Alina ;)?
Men nu är jag i alla fall uppe, påklädd, färdig äten och redo att gå till bussen, ta mig till Linköping, skriva c-uppsats, träffa handledaren och sedan åka hem igen och ta tag i lite matte.
Sitter och lyssnar på nyhetsmorgon i soffan och de pratar om saltintag, man kan jämföra att man får i sig sitt dagsbehov av salt om man äter en hel pizza. Och då kan jag berätta att jag får nog i mig mitt dagsbehov av salt och 10 ggr till på det. Tex äggen i morse krävde att de ville ha salt på sig och lunchen kommer också behöva en skvätt. Kanske borde dra ner på mitt saltande annars kommer jag väll att ha hypertoni när jag är 30 och gå på Enalapril.
Hmmmm, dags att tänka till en smula, men hur ska jag kunna äta ägg utan salt? Dagen I-lands problem.
Glöm inte paraflax och stövlarna idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback