Skriva av sig lite?

Hur många försök ska man ge en blogg?

Jag har i och för sig inte försökt så många gånger men lyckas däremot inte hålla en kontinuerlig uppdatering.
Men med lite tjat från vänner så ger jag det ett tappert försök igen, lite när jag känner för det och har tiden ;) Så här får ni ett litet inlägg, inte det intressantaste men egentligen hur många lyckas skriva bra, givande inlägg varje gång?!?
En sak som jag har bestämt mig för nu är att blicka framåt, inget mer tillbaka tänkande för vad tjänar det till egentligen.?  Ingenting!
Innerst inne vet och förstår jag hur allt är men att det ska vara så svårt och ta så lång tid visste jag inte. Men nog med det nu, så här kan man inte hålla på. Det mår ingen bra utav, dags att börja fokusera på sig själv lite mer.
Kanske låter lite själviskt skrivet men också välbehövligt ;)
Nu är det i alla fall vår, soligt, varmt, blommor, fåglar, sköna promenader och massa rörelse på stan. Då mår man bra. Att ta en fika i vårsolen eller en morgonpromenad och känna att solen redan värmer är inte fel och höjer livskvaliteten enormt. Samtidigt som man höjer d-vitamin nivån i kroppen, motverkar osteoporos och får mer serotonin ;)
Påsken är över, har jobbet hela helgen, lite lätt förtjänta extra pengar som kommer gå åt som smör i solsken i sommar ;) På väg till jobbet kl 07,30 möttes jag av denna härliga bild som gjorde min dag.
Nu ska jag ta ta tag i mitt lilla slott här hemma. Har rensat garderoben, lådor, sprungit upp och ner till källaren och nu blir det att damma och dammsuga stället. Lite plugg på det med sedan kan jag klappa mig själv på axeln.
Undra om man ska ge sig på att baka GI bröd i kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback