Helgen.....

Ber om ursäkt för en dålig uppdatering ;)

Så nu kommer en liten resumè från helgen.

vaknade på fredagen av huvudvärk och en sliten Lottie var resultatet från Harrys kvällen innan. Vi hade jättetrevligt, åt god mat och drack gott vin men det blev visst lite för mycket av det goda. Så hela fredagen var ingen dag som direkt gjorde många knop på.

Jag var i och för sig tvungen å jobba på em men sen blev det soffan för hela slanten. Om jag ska vara ärlig så tyckte jag väldigt synd om mig själv trotts att det var mitt eget fel.

 

 

Hitta även en skylt när Alina & jag skulle köpa födelsedagsblomma till Jenna om vad vin kan göra ;)

Lördagen bestod av ett härligt body pump pass, lite plugg och sen en helkväll hemma hos Jenna med god mat och mysigt sällskap av två små vildkottar som vi busa med. Jenna fyllde hela 23 år och bjöd på grillat och tilltugg. Så där spenderades kvällen som tillochmed bjöd på skön allsång ;)

 

Idag söndag var meningen att jag skulle sova ut men jag vakna 7 och var hur pigg som helst. Sen var det i stort sett omöjligt att somna om. Så det var bara att gå upp och kl 10 träffades jag och Alina i skolan och hade en plugg förmiddag medans alla andra människor var ute i solen.

Men vi fick lite sol sedan med när söta hanna och pera hörde av sig och frågade om vi skulle med till gransjönär och grilla.

Så klockan två åkte vi ut till sjön med hanna, pera, anna, peras mamma och lilla Lowa och satte oss på bryggan i solen och åt grillat med god hemmagjord sallad. Sedan litte kaffe på det och ett gubbvil ;)

Väldigt mysigt och en perfekt aktivitet på en fin söndag.

 

Sedan tog vi en sväng till halvars men jag hade karaktär nog att stå emot glassuget :) men snart måste jag nog äta glass, älskar ju glass.

 

Nu är jag helt slut med världens huvudvärk men måste städa lite inför morgondagens besök av Eve, Elsa och Johanna som kommer en sväng.

Men först lite frukt och keso och ett och annat span ;)

/ söndgas inlägget som ej gick att ladda upp ;)

Trevlig måndag nu blir det frulle


Kommentarer
Postat av: Hanna

Spana duktigt! ;)

2011-05-09 @ 09:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback