Sexigast dialekt!

Nu vill jag ha vår värme igen.
Vill inte vakna och se att det snöar ute, vilket innebär att det är svinkallt inne hos mig och sedan kommer promenaden till skolan bli väldigt kall den med.
Största I-lands problemet, vad ska man ta på sig? Vill ju inte direkt gå och dra fram en av jackorna som jag hade i början av vintern, den har ju jag hängt ner tills nästa vinter.
Men jag får väll pulsa på mig någon tjock tröja under vårjackan och sen knata väldigt fort upp till campus.
Man kan ju drömma lite såhär på morgonen.
Sitter och kollar på nyhetsmorgon och dom talar om vilken dialekt som är sexigast. Ha ha gissa vart östgötskan kom, så långt ner så dom inte ens läste upp den från listan ;)
Låter det verkligen så illa när vi pratar. Visst hör jag väll att det inte är den snyggast melodin men så illa ;)?
Göteborskan låg iaf väldigt bra till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback