Valborgs resumè ...

Valborgs lördagen startade med ett bodypump pass på gymmet. Välbehövligt och skitkul igår, olika gruppledare var med och körde och skrek och tjoade, och då blir man väldigt peppad ;)
Sedan var jag hemma under fm och pluggade lite matte och pysslade med det mesta innan det var dags att möta upp Hanna & Pera för att kolla på IFK matchen. Vi hade sett innan att det var risk för lite dugg regn så vi ladda med paraply och tänkte det här går väll bra. Och det gick bra ibörjan, det små regna lite och vi hade ståplats (innebär inget tak) så vi tod där och myste under ett paraply Hanna och jag.
Men sen bröt helvetet lös, det börja spöregna och blåsa, man blev blötare och blötare, frusnare och frusnare och vid halvlek gav vi upp.
Plaskvåta om fötterna och alldeles stelfrusen om händerna började vi vandra hemmåt för att värma oss, huuuu. Pricken över I:t var att de förlorade med 0-3 med, kul. Nästa gång ska jag gå när det är soligt och vinst, kan man garantera som om båda dom två sakerna ;)?
Efter man hade försökt att tina hemma så var det bara tt svira om och bege sig hem till Hanna för några glas vin, Sofia kom även dit och sedan gick vi och tog en god drink på Maneza och även ett glas på Grand där även min käre far befann sig, i sitt esse ;) Kul att farsgubben kan gå ut och roa sig ibland men idag kan jag sätta min högra hand på att han mår betydligt sämre än sin dotter som har lite molande huvudvärk :(
Sandra, Fia, Nina, Fia och Danne kom sedan till Grand och mötte upp oss och sedan gick vi till Hugos, ganska lång kö för att komma in men fasen så kul det var när vi väl var inne. Dansa hela natten lång med många skratt och moves ;)
Vid halv tre så började fötterna svika och det var dags att gå hem.
Så nu sitter jag här en 1:a maj lite halvseg och ska ta tag i matten innan tåget och få mig lite luft så jag piggnar till.
Tack alla för en riktigt roliga och lyckad kväll, de är dom kvällarna som man inte planerar så mycket för och som blir spontana som blir roligast ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Riktigt roligt var det faktiskt! =)

2011-05-01 @ 17:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback