Kassler & Broccoli gratäng.

Hemkommen från Linköping och en dag med Examensarbete som det numera heter. Idag kändes det bra med uppsatsen nu när man har fått bekräftelse på att man är på rätt spår. Så nu är det bara att köra på ;)
En väldigt bra och rolig C-uppsats partner har jag med.
Meningen var att jag skulle räkna matte nu när jag kom hem men efter kl 17.00 har jag väldigt svårt att koncentrera mig på vad jag ska göra och speciellt när det handlar om att räkna. Huvudet är inte riktigt på topp då. Så vi får helt enkelt ta nya tag imorgon efter en förmiddag på demensboendet.
Och så var de det där med mat. Jag har absolut ingen fantasi när det kommer till det ämnet, och nu när man kör Lotties GI så är det ännu värre än vanligt ;) Men i kväll bjuds det på en kassler och broccoli gratäng i slottet. Det kommer säkert slinka ner, börjar bli lite trött på ägg röra nu.
Slänger upp en gammal bild jag hittade på datorn med ;) Det var länge sedan och vi var så små och oskyldiga. Eller vissa av oss var oskyldiga iaf ;) ta åt er, ni vet vilka ni är.
Och i år så fyller man 25 år, halvvägs till 50 och rynkorna i pannan börjar visa sig mer och mer. Dags att gå till affären och införskaffa anti rynk kräm för förebyggande syfte.
Många år sedan man såg ut såhär ;)

Kommentarer
Postat av: äm.

Hahaha! Tycker ni alla ska vara glada för hur ni ser ut nu, snyggingar! :D

2011-04-27 @ 19:58:36
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/
Postat av: Jannike

HALLÅ?! Varför hör du inte av dig när du är i Linköping? Det är faktiskt där jag bor nuförtiden!!! =)

2011-04-27 @ 21:00:57
URL: http://iingensoldat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback