Helt slut...

Dagen började med en tenta, och jag håller alla fingrar och tår jag har för att den gick vägen. Mina nerver klarar inte en sådan tenta igen. Så hoppas, hoppas, hoppas.
Sedan skulle Petra och jag C-uppsatsa men det blev inte så mycket gjort, jag var helt slut och Petra var seg efter en gårdag i Ullared. Det ända som locka var att åka hem och slänga sig i soffan och det var precis vad vi gjorde efter lunchen.
Väl hemma kollade jag på ett avsnitt av Gossip, sjukt spännande ;)
Sedan körde jag även ett spinningpass, brukar alltid gå på tisdagar då hon som har passet gör ett as bra pass med bra musik. Och nu är jag stolt över mig själv för det går bara bättre och bättre för varje gång, nu är jag inte alls lika trött som jag var i början, Weiiii :)
Sitter och drömmer mig bort hit i maj rusket. Vecka 34 vill jag åka en vecka någonstans, helst grekland eftersom det är mitt absoluta favoritland, älskar alla deras små öar. Så himla fint och genuint.
Så dröm er bort med ett slag och sedan ta tag i saken och säg att ni vill följa med mig då ;)
Nu blir det hopp in i duschen så man blir lite fräsch igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback