Inte 18 längre.....

Gårdagen spenderades i skolan och sedan skulle vi till 112:an på Harrys på kvällen och äta gott och dricka lite vin.
Alina har precis fyllt år, Jenna fyller på måndag + att Alexandra och Alina tar sjuksköterske examen nu så vi hade lite att fira med gott sällskap, god dryck och god mat.
De flesta skulle upp och jobba idag så de gick vid elva snåret och kvar satt Jenna och jag. Vi skulle med upp vid 8 men vi tänkte att vi tar ett glas till bara.... :)
Kul var det, bra diskussioner, träffa massa folk man kände och så fick vi dansa lite med.
Kan ju inte sticka huvudet under stolen med att jag inet kände av de glasen jag drack så jag trippa hem där sen vid kl 2 och sen slockna jag på två röda.
Idag vaknade jag dock inte på 2 röda, seg som bara den och en molande huvudvärk.
Klarar inte av att gå ut och sen upp tidigt längre som man gjorde när man var yngre, huuuu.
Så nu ska jag peta i mig lite frukost och sen bege mig upp till sjukhuset för att kolla schemat för i sommar. Lite plugg på det sen och jobb i em så jag har att göra om jag säger så ;)
Ha en bra fredag så kommer lite bilder från gårdagen.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Fin du är, Lottie!

2011-05-06 @ 09:48:23
URL: http://iingensoldat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback