Mys måndag....

Klockan skulle ringa vid 8 men jag var uppe vid sju så jag började städa lite smått här hemma och hade en lugn och skön fm. Vid elva snåret traska jag ner till stan för att möta upp Jojja, Eve och Elsa. Älskar den lilla tjejen. Tycker om Eva och jojja såklart occkså men Elsa är mycket mysigare ;)
Vi började med en morgonfika på utanför fräcka med kaffe, iste och smoothie. Sedan var det dags för klänningjakt till Elsa inför hennes namngivelse.
Å herre min gud vad mycket fina barnkläder det finns. Om jag skulle haft pengarna så skulle jag shoppa ihjäl mig till alla små knottar jag känner och sen ska vi inte ens tala om vad jag kommer göra till min egen lilla plutt som förhoppningsvis kommer någon gång i framtiden ;)
Men vi fastna iaf för en jättefin blommig klänning på Kapphal, med tillhörande solhatt och sen ett par vita fina strumpbyxor till. Hon kommer bli så söt med sitt stora hår som sticker ut under hatten ;)
Lunchade på paus med sallad där Elsa la en kaskadspya över hela henns mammas ena sida samt paus staket och golv, mums, In med maten och lika snabbt ut med maten. Men vad gör lite bebis kräks, nada.
Lite mer spanande på stan efter lunchen där även vi vuxna fick shopppa budget på hm. För mig blev det ett linne för 69 och jojja och eve köpte en varsin klänning ;)
Avslutade dagen med fika och glass sedan en tur in på ica där elsa blev poppis på en gång. Sen var det dags för mig att nörja jobba och tjejerna åkte hem igen. Men tack Jojja, Eve och Elsa för en mysig dag.
Nu ska jag snart bege mig mot skolan för lite c-uppsatsande och oppneringskap. Sen blir det spinning och en lugn kväll hemma ;)
Ha en mysig och bra dag ute i solen, glöm inte solkrämen för risken för hudcancer ökar bara hörde jag på nyheterna.

Kommentarer
Postat av: Eve

Tjokis Joppa som äter två glassar!

2011-05-12 @ 20:13:40
URL: http://eveeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback