Sommar, sommar, sommar....

Nu har det verkligen vart två dagar med riktigt sommar värme.
Men jag är lite feg och vill inte gå i shorts och kjol än, mina ben är dock inte så fagra. Däremot väldigt vita men hur ska man annars bli brun om man inte börjar att gå i shorts?
Jo, visst det finns solarium men det är farligt, hudcancern bara ökar varje år så det känns lite läskigt och inte värt det.
Får väll bli att smörja in benen i brun utan sol istället så att inte folket blir bländade. Trafikfara om nått!
Har dock inte kunnat njuta av vädret till max pga skola men lite luncher och fika stunder ute ger alltid något ;)
Men nu ska jag snart pallra mig bort till jobbet för två timmars jobb. Vad gör man inte & hur snäll är man inte. Ibland lite för snäll tror jag ;)
Har även vart på Alexandras och Alinas respondentskap idag i skolan och dom var sååå duktiga, snart är dom klara sjuksköterskor på riktigt ;) Wiieeee, spännande.
Nehe dags att knalla bort till kassan ;)
Jag vill vara brun och ha sommarklänningar igen. Samt ligga på en strand långt bort härifrån ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback